autumn

nu känner man av på kylan och mörket att hösten kommer, både bra och dåligt. älskar mysiga kläder, scarfar, jackor, varmchoklad osv. mysig känsla! men det är även kallt och regningt vilket jag avskyr..
 
fixade ihop en liten höst outfit, tycker det ser lite grått och tråkigt ut, det är det som är bra med accesoarer, som kan pigga till allt lite!
 
1&3 två fina och simpla tröjor från ginatricot
2 jeans från ginatricot, behöver VERKLIGEN ett par vanliga jeans
4&5 ringar från hm, sagt förrut att jag ska börja med smycken, nu måste jag verkligen köpa det!
6 vanlig fin grå tröja från veromoda
7 fin leopard scarf från hm
8 tomas sabo berlocker, massa av mina berlocker faller av, vill gärna ha nya som fyller ut armbandet
9 blundstones, ville förra året ha dessa men blev att jag köpte andra skor istället, funderar på dessa nu igen..
 
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0