TÄVLING

VINN VICTORIA SECRET BODYMIST OCH BODYLOTION!

nu har ni chansen att vinna vs produkter (dom som är på bilden) vinnaren får båda produkterna ovan.
inget är använt!!
 
REGLER
1 lott: kommentera KLAR och varför just du ska vinna
 
2 lotter: länka våran blogg i antingen din egna blogg eller instagram/videofyme. I inlägget ska du få också få med varför du ska vinna! Kommentera klar och länka vart du har skrivit om tävlingen. 
 
GLÖM INTE ATT SKRIVA ERAN MAIL SÅ VI KAN NÅ ER OM NI VINNER
 
TÄVLINGEN AVSLUTAS OM NÅGRA VECKOR SÅ SPRID SPRID SPRID
om många är med så fortsätter vi med andra tävlingar
 
instagram: emmaahnstedt / carolinaalcenius
videofyme: alceniusahnstedt

Kommentarer
Postat av: Stella Ärje

Klar.
Jag vill vinna för att jag älskar Victoria secret och jag har inte such a flirt och det skulle va JÄTTEKUL att vinna! Jag vann dn giveaway en gång men jag fick aldrig priset:( Ni två är såå fina tjejer och jag tycker det är jättekul att följa eran blogg. Jag hoppas verkligen att jag vinner det skulle göra min dag!! Så tack en gång för att ni har en sån här tävling och eran blogg är bäst!❤️❤️ Kram stella

2013-10-07 @ 16:41:21
URL: http://sstellaaa.blogg.se
Postat av: Stella Ärje

Klar. Jag skulle vilja vinna för att jag älskar Victoria secret och det skulle vara JÄTTEKUL ATT VINNA! Jag vann en giveaway en gång men jag fick aldrig priset:( Jag tycker det är jättekul att följa eran blogg och det är så sjukt kul att ni har en sådan giveaway! Jag vill sååå gärna vinna, det går inte att beskriva! Ni två är såå fina tjejer och eran blogg är bäst! Att vinna eran giveaway skulle göra min dag!! Så jag hoppas verkligen nu! Ha det jättebra, kramar från stella❤️❤️

2013-10-07 @ 16:45:31
URL: http://sstellaaa.blogg.se
Postat av: Vanja Gilbert

Klar, för att jag älskar den just, och jag är väldigt bra

2013-10-07 @ 16:53:42
Postat av: Moa Lindberg♡

Klar😊 har spridit tävlingen på instagram💕

2013-10-07 @ 16:58:37
Postat av: Milliejohansson

Klar, jag går i eran skola om ni undrar, jag vill vinna för jag älskar värkligen Victoria secret och jag skulle blivit jätteglad om jag van💝, min kik: milliejohansson

2013-10-07 @ 17:12:58
Postat av: Ida Hjelmäng

Klar:) www.idahjelmang.blogg.se

2013-10-07 @ 17:34:50
URL: http://www.idahjelmang.blogg.se
Postat av: Emelie Melin

jag är med,1 lott :)


jag tycker att jag borde vinna därför att jag har luktat på mina kompisars body mist och har kollat om det finns med det har varit slut, tycker detta är ett bra tillfälle att få tag i den! :)

2013-10-07 @ 21:48:12
Postat av: Emelie Melin

mejlen är [email protected] :)

2013-10-07 @ 21:49:03
Postat av: Niluuuuu<3

Heej tjejer!
Jag skulle vilja vinna för att jag älskar (som ni vet) Victora's Secrets body mists, och vet att Such a Flirt luktar sjukt gott, men har tyvärr inte den eller haft Skulle också vara så kul att ha body lotionen, alltid tänkt att jag ska köpa en men inte blivit av, så vore kul att ha den och se hur de är typ.
Inte för att vinna eller så men eran blogg är en absoulut favvo!
[email protected], men ni når nog mig ändå.. Puss&Kram

2013-10-09 @ 19:58:40
URL: http://tildanilu.blogg.se
Postat av: Niluuuuu<3

Glömde skriva två lotter! Lagt upp på bloggen, direklänk till inlägget, http://tildanilu.blogg.se/2013/october/tavlar-hos-carro-emma.html

kraaamisar

2013-10-09 @ 20:38:45
URL: http://tildanilu.blogg.se
Postat av: Claraaaaa

Skulle jättegärna vilja vinna då jag älskar eran blogg+ gillar verkligen den lukten!

2013-10-11 @ 22:43:25
Postat av: Olivia h<3

hej tjejer!!
Är väldigt intresserad av att vinna eftersom att jag inte har just den doften som ni tävlar ut. Jag brukar heller inte vinna så ofta på sånt här så nu kanske jag har en liten chans iaf.. Jag är alltså väldigt nyfiken på denna doften och den luktar säkert väldigt gott:). Ni behöver inte känna någon press men jag hoppas så ni gör att jag vinner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2013-10-11 @ 22:53:39
Postat av: Anonym

carro.... Hoppas ni förstår att det inte var jag som skickade det där... hahahhahahaha

2013-10-11 @ 22:55:04
Postat av: olivia h<3

btw jag länkar på min blogg (oliviaahedlund.devote.se) så två lotter!!

2013-10-11 @ 23:02:12
Postat av: Kajsa Clang

Klar, jag hoppas att jag vinner för älskar verkligen such a flirt. Behöver en ny! Har inte heller en body lotion

2013-10-13 @ 09:12:49
Postat av: Hanna Håkanson

Klar!💗 2 lotter!👍
Jag vill vinna för att jag älskar eran blogg och tack Carro för att du sa att ni hade en tävling!😘
Jag älskar verkligen doften på SUCH A FLIRT!!!!
Tack Carro att du visade mig eran blogg för jag går in på den verkligen varje dag😘👍💗❤️!!!!!!!!

2013-11-03 @ 16:05:58
Postat av: Hanna Håkanson

Klar!💗 2 lotter!👍
Jag vill vinna för att jag älskar eran blogg och tack Carro för att du sa att ni hade en tävling!😘
Jag älskar verkligen doften på SUCH A FLIRT!!!!
Tack Carro att du visade mig eran blogg för jag går in på den verkligen varje dag😘👍💗❤️!!!!!!!!

2013-11-03 @ 16:08:06
Postat av: Anonym

Klar!💗 2 lotter!👍
Jag vill vinna för att jag älskar eran blogg och tack Carro för att du sa att ni hade en tävling!😘
Jag älskar verkligen doften på SUCH A FLIRT!!!!
Tack Carro att du visade mig eran blogg för jag går in på den verkligen varje dag😘👍💗❤️!!!!!!!!

2013-11-03 @ 16:08:13
Postat av: Hanna Håkanson

Klar!💗 2 lotter!👍
Jag vill vinna för att jag älskar eran blogg och tack Carro för att du sa att ni hade en tävling!😘
Jag älskar verkligen doften på SUCH A FLIRT!!!!
Tack Carro att du visade mig eran blogg för jag går in på den verkligen varje dag😘👍💗❤️!!!!!!!!

2013-11-03 @ 16:08:38
Postat av: Hanna Håkanson

Klar!!!💗 2 lotter!!!👍
Jag vill vinna för att jag älskar verkligen eran blogg!!!👍
Tack Carro för att du visade mig bloggen och sa att ni hade en tävling jag blev verkligen super glad!!! Jag älskar verkligen doften på SUCH A FLIRT!!!!!!!!!!!!!😘👍❤️

2013-11-03 @ 16:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0