skitliv

inget, verkligen INGET är bra. Allt känns piss, vill ha en förändring i vardagen! Inte bara att dagarna ska gå och jag inte får någonting gjort. Att dagarna ska betyda något. Jätte stressad över allt pluggande och alla besvikelser på betyg osv. Känns som igår man stod på högstadiet första dagen i sjuan och allt var hur kul som helst. Rätt som det är kommer jag välja gymnasie, kanske inte ha poöng nog att komma in där jag vill. Alla dessa tankar bara snurrar runt i huvudet.
Inte nog med detta så har jag no-läxa imorgon och ingte vill sätta sig i hjärnan. Musikläxa som går åt helvete. 
Hoppas verkligen att nästa vecka blir bättre för fortsätter detta vet jag inte vad jag gör-.-
 
Shit vilket deprimerande inlägg. Ska försöka göra lite tidsintällda så ni får lite inlägg från mig också!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0