shirt and books

tog på mig min skorta/blus från abercrombie&fitch idag, köpte den när jag var i new york men aldrig tyckt att jag passat lika bra som alla andra gör i dem, känner mig som en kille, haha! men idag fick den åka på för den är snart lite för kort för mig faktiskt.. :( 
 
som ni ser fotade jag framför en av våra bok hyllor idag, vet inte om de var så snyggt, men de kändes så tråkigt med den vita väggen om och om igen och det är föööör kallt för att gå ut och fota :( /C
 
annars, rätt seg dag, tråkigt, rätt dåligt humör, ensamt, dock sköna lektioner med bara film typ haha!

Kommentarer
Postat av: Alva

Vadå ser ut som en kille? du är ju as fin!<3

2013-10-03 @ 16:51:33
URL: http://alvabonden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0