one year back

ett år tillbaka, nästan exakt, skiljer typ 1 dag.
 
tänkt att ens liv kan förändras så mycket på 1 år, 365 dagar, 12 månader?! 
glad att jag slutade ta så suddiga bilder, haha.
då visste jag inte att jag skulle sitta och räkna ner dagarna tills jag får träffa ryan igen, eller att jag skulle få en sån underbar relation med vissa, att de är möjligt att stå folk så nära.
då såg jag livet genom ett sugrör och för varje dag som går tittar jag numera utanför sugröret, ser större, ser mer, vet mer. de jobbiga dagarna är som en prick på himlen jämfört med jobbiga dagar idag. 
inte visste jag då att man kan bortse jobbiga tider och se helheten, se hur lyckligt lottad jag faktiskt är. 
jag saknar den tiden, samtidigt som jag är glad att den är över

sitter med datorn på bordet, äter en god smoothie, smsar, allmänt drygar, väntar på att en film som måste laddas ner på ipaden.. ikväll bär de av till vannis stuga och mys med våra familjer, enormt vad jag saknar min tjej<3 
kanske träffa någon i helgen, vet ej, inget är bestämt! njut av helgen!!! /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0