november

 
oktober har inte varit en så bra månad. självklart sker alltid bra saker, men i helhet hade jag jättegärna velat skippa i denna månad helt och hållet. inget vill gå min väg, och om jag blir lycklig varar det max i 1 dag innan någon dåligt ska ta över.. jag känner mig så tjurig och tråkig när jag skriver sånt här men jag måste få ut det! men denna månad ska jag försöka ta ut allt gott ur, försöka. plugga mer, inte va så utåtriktad, tro på mig själv, om jag är ledsen, lämna det till mig själv bara. jag ska för fasen vända på denna skiten
 
måste förövrigt säga att jag tycker de är super mysigt att alla helgona och halloween mm kommer upp snart, alla ljus, pumpor, regniga dagar, ååååh!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0