fitinspo

träna, kämpa, svettas, nå sitt mål. detta måste nog vara de bästa som finns, att få känna sig duktig, utmattad, at man gör någon nytta, nytta för sig själv och äta en nyttig måltid efteråt och känna sig förtjänt till den.
jag tränar för att få en finare kropp, få den kroppen man ser på weheartit bilder, som ovan ↑
men jag tränare även för att må bra. jag tränar rätt mycket och när man går ett tag utan känns de konstigt! haha. en sak jag tipsar om att göra för att inte ge upp är att ni tittar då och då på weheartit bilder m.m och tänk er hur man vill se ut och försöka!!
 
det sägs att de tar 1 månad för att du själv ska se skillnad på din kropp
2 månader för att din familj, närmsta vänner ska se skillnad
och 3 månader för hela omvärlden att se!
 
KÄMPA /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0