new york - the city that never sleeps

 
om jag fick uppleva en resa igen skulle det lätt vara när vi förra våren åkte till först new york och sedan karibien.
tänkte visa lite bilder från newyork och berätta lite, hoppas det är något ni tycker är roligt!
 
 
vi var i new york i 6-7 dagar. vi hann göra väldigt mycket under dem dagarna! det blev väldigt mycket shopping, från affärer som forever 21, abercrombie and fitch, victoria secret, urban outfiters, hollister m.m det finns hur mycket shopping som helst!! vi var även på en knicks game (basketboll) på madison square garden, sjuuukt hur stort det är och hur mycket människor det kommer! vi fick även uppleva en helt underbar helicopter tur över hela new york! vi gick väldigt mycket, det var ljud och ljus överallt. många frukostar och fikor på starbucks då vi bodde på ett hotell mitt i times square mitt emot ett starbucks ;). och så åkte vi även upp i empire state building, vi var där på kvällen och fick se solnedgången och hela den vackra staden. 
new york är den bästa staden jag har besökt och skulle göra allt för att besöka igen eller till och med bo där när jag blir äldre.
 
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0