hårprodukter

1-dry shampo. kan inte leva utan denna, ger jättebra volym och är bara bäst! 2-en spray som gör så att håret känns tjock och "fluffigt" haha. är också ett värmespray, och luktar amazing. 3-moroccanoil hårspray. inte lika "tjockt" som mitt andra. detta tar jag enbart när jag har plattat det, alla andra hårspray som jag har använt får håret att bli vågigt men inte detta. sjukt bra! 4-flat marvel. en kräm som gör så att håret håller sig platt hela dagen, funkar verkligen 5-moroccan oil. hittade inte min stora flaska, men jag tror alla vet ungefär hur den ser ut? tar med mig denna nästan överallt, lever inte utan den. detta är hårprodukterna som jag alltid använder till mitt hår. alla hittar ni på http://lyko.se /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0