primeboots info!

tidsinställt

 jag fick en fråga om jag kunde skriva lite om mina primeboots, vad jag tyckte om dem, deras pris, om de är värt pengarna och hur man kan matcha dem!
 
så jag tänkte berätta lite. jag köpte som sagt mina primeboots, på joeljolina för 2999 kr. 
dem är svarta och modellen heter "Engineer Mid 1". 
Jag är super nöjd med dessa och jag använder dem hela tiden! Dock har jag svårt för skor och det tar lång tid för mig att gå i dem.. jag har väldigt ont och får skoskav, medans vissa av mina vänner gick i dem direkt och kände aldrig att de gjorde ont! så det är olika. men dem är inget köp jag ångrar, faktiskt ett av de bästa!!
matcha är ju inte svårt, anledningen att jag köpte svarta var dels för min syster har bruna och då ville jag ju inte ha likadana, men även för svarta är lätta att matcha och funkar till i princip allt! jag har aldrig märkt att någon av mina outift inte funkar till skorna! hoppas detta blev ett bra svar! /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0