vad jag köpte!

det som dom flesta kanske vill veta? vad jag köpte! 

jag (som många andra säkert) var väldigt sugen på victoria secret butiken på landvetter så där fick det bli två bodymist´s (som luktar AMAZING), ett par trosor och ett iphone skal! 

sen så fanns det en lite butik som sålde fejk neccessärer marc jacobs så det var bara lite roligt och ha;) köpte två för dom var såå fina! 

och sen åkte vi till en jättestor affär som sålde ALLT för hur lite som helst (nästan som ullared?) så köpte eft block, pennor och en basic bh! (fick ingen bild på detta men ni fattar la?)

och sist då en parfym från marc jacobs som vi köpte i taxfree´n. har haft denna innan men den är slut nu så det var verkligen dags för en ny!!

tror inte jag glömt något nu?

om ni undrar över något så är det bara att kommentera!

/E

Kommentarer
Postat av: josefin♥

åååh hur mycket kostade skalet och vart log exakt vs butiken när man checkade in? :) kram♥

2013-10-11 @ 14:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0