presenter!

som jag sett ville ni veta vad jag fick, jag tog kort på fem favoriter, älskar allt jag fick men ta kort på tex underkläder kändes fel;) så här är lite av det jag fick!
 
 

plattång, tomassabo, victoriasecret, morrocanoil, barbourjacka
 
GA.MA iht collection tourmaline digital wide, bara användt 1 gång men funkade helt fantasikt, och jag plattade mitt lockiga hår på cirka 10 min när det brukar ta cirka 30 min. är kär!!
 
tomassabo berlok. har sedan två jular tillbaka haft ett tomassabo armband. älskar det men har inte användt så flitigt, vet ej varför. väldigt synd för jag har inte så många berlocker för några har ramlat av och tappades då bort. men nu fick jag en superfin vinge, nu ska armbandet på oftare!!
 
fick denna supergod luktande bodysplash av min mamma, det är pureseduction, och jag har väldigt länge velat denna!! kan inte riktigt säga vad den luktar, men lite rosor och sött! något ni verkligen borde köpa!!
 
min snälla syster gav mig denna, hade en innan som jag tappa bort efter 1-2 användningar, haha. men fick nu en ny, åh vad håret känns fräscht, nyklippt osv! rekommenderas!
 
en uuuunderbar barbour jacka!! äntligen säger jag bara, ända sen tidig vår har jag tänkt köpa, såg den i danmark en gång i maj och då skulle jag köpt den men kunde inte bestämma mig om jag ville ha kviltad eller vaxad. men så beslöt jag mig innan sommarn att tänka på det till höst och under sommarn lutade jag åt kviltad och nu är den min! så sjukt glad!!
 
 
 
lite av presenterna jag fick. även pengar, presentkort, underkläder från vs osv, men valde att ta med detta:)
väldigt fina presenter och så tacksam<3
/C
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0